Sprawna komunikacja wewnętrzna jest jednym z filarów dobrze funkcjonującej firmy. Dzięki niej menedżerowie przekazują informacje o swoich oczekiwaniach. Dowiadują się również o potrzebach i oczekiwaniach pracowników, nadarzających się szansach oraz ukrytych zagrożeniach. Szczególnie ważne jest posiadanie sprawnej komunikacji wewnętrznej, gdy w firmie dzieje się coś ważnego: wprowadzane są zmiany dotykające wielu pracowników, doszło do awarii bądź innego kryzysu.
W trakcie spotkania opowiemy o kilku podstawowych zasadach budowania komunikacji wewnętrznej. Postaramy się odpowiedzieć na pytanie, jak odejść od plotek i kuluarowych pogaduszek na rzecz sprawnego, zbudowanego w oparciu o zaufanie, systemu wymiany informacji pomiędzy pracownikach. Zaprezentujemy kilka praktycznych rozwiązań, ciekawych pomysłów i dobrych praktyk.
Zadbaliśmy również o pyszne śniadanie, aromatyczną kawę i nieformalną atmosferę spotkania sprzyjające swobodnej dyskusji i wymianie doświadczeń.
Serdecznie zapraszamy osoby zainteresowane tematyką HR, komunikacji wewnętrznej, metodami podnoszenia efektywności pracy w firmie i współpracy w zespole.
Wykład otwiera cykl spotkań: „Zasobnik nie-HR-owca”: http://sokari.pl/szkolenia/zasobnik-nie-hrowca/
termin: 18.10.2013 (piątek), godziny: 8.30 – 10.30
miejsce: ul. Wały Piastowskie 1 (budynek Zieleniaka), XIII piętro
siedziba SEKA S.A. Oddział Gdańsk
Uczestnictwo w spotkaniu bezpłatne. Aby wziąć udział w spotkaniu należy zgłosić chęć uczestnictwa.
Zgłoszenia przyjmuje Małgorzata Kochańska:
tel: 58 305 31 36
mail: malgorzata.kochanska@seka.pl