Jak mówić w firmie o sprawach trudnych? – wykład otwarty

18 October 2013

Sprawna komunikacja wewnętrzna jest jednym z filarów dobrze funkcjonującej firmy. Dzięki niej menedżerowie przekazują informacje o swoich oczekiwaniach. Dowiadują się również o potrzebach i oczekiwaniach pracowników, nadarzających się szansach oraz ukrytych zagrożeniach. Szczególnie ważne jest posiadanie sprawnej komunikacji wewnętrznej, gdy w firmie dzieje się coś ważnego: wprowadzane są zmiany dotykające wielu pracowników, doszło do awarii bądź innego kryzysu.

W trakcie spotkania opowiemy o kilku podstawowych zasadach budowania komunikacji wewnętrznej. Postaramy się odpowiedzieć na pytanie, jak odejść od plotek i kuluarowych pogaduszek na rzecz sprawnego, zbudowanego w oparciu o zaufanie, systemu wymiany informacji pomiędzy pracownikach. Zaprezentujemy kilka praktycznych rozwiązań, ciekawych pomysłów i dobrych praktyk.

Zadbaliśmy również o pyszne śniadanie, aromatyczną kawę i nieformalną atmosferę spotkania sprzyjające swobodnej dyskusji i wymianie doświadczeń.

Serdecznie zapraszamy osoby zainteresowane tematyką HR, komunikacji wewnętrznej, metodami podnoszenia efektywności pracy w firmie i współpracy w zespole.

 

Wykład otwiera cykl spotkań: „Zasobnik nie-HR-owca”: http://sokari.pl/szkolenia/zasobnik-nie-hrowca/

 

termin: 18.10.2013 (piątek), godziny: 8.30 – 10.30

miejsce: ul. Wały Piastowskie 1 (budynek Zieleniaka), XIII piętro

siedziba SEKA S.A. Oddział Gdańsk

 

Uczestnictwo w spotkaniu bezpłatne. Aby wziąć udział w spotkaniu należy zgłosić chęć uczestnictwa.

 Zgłoszenia przyjmuje Małgorzata Kochańska:

tel: 58 305 31 36

mail: malgorzata.kochanska@seka.pl