Zarządzanie czasem i zadaniami
Żyjemy coraz szybciej i brak czasu staje się przypadłością doskwierającą coraz większej grupie osób. Czas jest natomiast nierozciągliwy i przeznaczanie większej jego ilości na pewne czynności musi się odbyć kosztem innych, często równie ważnych a może i ważniejszych, niż te najbardziej absorbujące. Poznanie technik ułatwiających rozsądne dystrybuowanie czasu pozwala na lepsze wykonanie większej liczby zadań przy jednocześnie niższych kosztach.
Korzyści z udziału w szkoleniu:
- wzrost wydajności pracy własnej i zespołu
- korzystniejszy bilans między życiem zawodowym a prywatnym
- obniżenie poziomu odczuwanego stresu
- wzrost motywacji do pracy
Program:
- analiza czasu poświęcanego na codzienne czynności
- przeszkody utrudniające efektywną pracę
- krzywa dziennej wydajności
- umiejętność definiowania celów
- znaczenie priorytetów i metody ich wytyczania
- narzędzia wspierające planowanie
- spotkania, które nie marnują czasu
- indywidualnie skonfigurowany program zarządzania czasem i zadaniami