Szkolenia i rozwój pracowników
Firma rozwija się tak szybko jak jej pracownicy, wie i umie wyłącznie tyle ile wiedzą i potrafią pracujące w niej osoby. Z powyższych względów w najlepiej rozumianym interesie każdej organizacji jest zapewnienie pracownikom dostępu do szerokiego zakresu narzędzi i rozwiązań pozwalających im szybko i efektywnie się uczyć. W interesie firmy jest również to, by owa nauka nie przebiegała chaotycznie i była w możliwie jak największym stopniu powiązana z potrzebami i celami organizacji.
Korzyści z udziału w szkoleniu:
- poprawa wydajności pracy zatrudnionych osób
- systematyzacja działań szkoleniowych w firmie
- wzrost efektywności wydatkowania środków na działania szkoleniowe
- wzrost identyfikacji pracowników z organizacją
Program:
- szkolenia i rozwój w polityce personalnej firmy
- identyfikacja potrzeb szkoleniowych
- szkolenia, coaching, mentoring – obszary zastosowania
- rozwój wiedzy i umiejętności jako proces
- wdrożenie nowej wiedzy w organizacji
- pomiar efektywności szkoleń
- motywacyjny aspekt działań rozwojowych
- systemowe podejście do rozwoju personelu