Szkolenia i rozwój pracowników

Firma rozwija się tak szybko jak jej pracownicy, wie i umie wyłącznie tyle ile wiedzą i potrafią pracujące w niej osoby. Z powyższych względów w najlepiej rozumianym interesie każdej organizacji jest zapewnienie pracownikom dostępu do szerokiego zakresu narzędzi i rozwiązań pozwalających im szybko i efektywnie się uczyć. W interesie firmy jest również to, by owa nauka nie przebiegała chaotycznie i była w możliwie jak największym stopniu powiązana z potrzebami i celami organizacji.

 

Korzyści z udziału w szkoleniu:

 

  • poprawa wydajności pracy zatrudnionych osób
  • systematyzacja działań szkoleniowych w firmie
  • wzrost efektywności wydatkowania środków na działania szkoleniowe
  • wzrost identyfikacji pracowników z organizacją

Program:

 

  • szkolenia i rozwój w polityce personalnej firmy
  • identyfikacja potrzeb szkoleniowych
  • szkolenia, coaching, mentoring – obszary zastosowania
  • rozwój wiedzy i umiejętności jako proces
  • wdrożenie nowej wiedzy w organizacji
  • pomiar efektywności szkoleń
  • motywacyjny aspekt działań rozwojowych
  • systemowe podejście do rozwoju personelu