Systemy ocen pracowniczych

Umiejętność dostarczania pracownikom konstruktywnych informacji zwrotnych dotyczących jakości ich pracy jest jednym z kluczowych zdań menedżerów. Systemy ocen okresowych dostarczają użytecznych narzędzi oraz wskazówek jak skutecznie i mądrze pracować z podległymi pracownikami nad ich rozwojem zawodowym.

 

Korzyści z udziału w szkoleniu:

 

  • powiązanie rozwoju pracowników z potrzebami firmy
  • poprawa komunikacji w zespole
  • wzrost zaangażowania pracowników w realizowane zadania
  • wzrost transparentności działań firmy względem pracowników

Program:

 

  • ocena a potrzeba informacji zwrotnej i rozwoju
  • miejsce ocen w praktyce zarządzania zespołem
  • korzyści z ocen i trudności z ich wdrożeniem
  • obszary poddawane ocenom pracowniczym
  • wzmacniająca rozmowa oceniająca
  • kompetencyjne systemy ocen okresowych
  • system ocen szyty na miarę potrzeb i możliwości organizacji