Rekrutacja i selekcja pracowników
Jednym z największych wyzwań dla osób zarządzających firmami jest umiejętność znajdywania i zatrudniania utalentowanych pracowników. Z racji małej liczby dostępnych na rynku kandydatów oraz ostrej rywalizacji pomiędzy firmami chcącymi zatrudnić takie osoby coraz trudniej jest przeprowadzić skuteczny proces rekrutacji. Z pomocą przychodzi wiedza dotycząca efektywnych metod pozyskiwania pracowników oraz prowadzona przez firmy przemyślana polityka rekrutacyjna.
Korzyści z udziału w szkoleniu:
- zapewnienie firmie dostępu do najlepszych z dostępnych kandydatów na pracowników
- obniżenie kosztów pozyskiwania nowych pracowników do firmy
- obniżenie rotacji w firmie
- poprawa wizerunku organizacji
Program:
- identyfikacja potrzeb rekrutacyjnych
- alternatywy dla rekrutacji
- profil poszukiwanego kandydata
- konstrukcja ogłoszenia rekrutacyjnego
- źródła kandydatów na pracowników
- narzędzia selekcji kandydatów
- zatrudnienie i adaptacja pracownika