Rekrutacja i selekcja pracowników

Jednym z największych wyzwań dla osób zarządzających firmami jest umiejętność znajdywania i zatrudniania utalentowanych pracowników. Z racji małej liczby dostępnych na rynku kandydatów oraz ostrej rywalizacji pomiędzy firmami chcącymi zatrudnić takie osoby coraz trudniej jest przeprowadzić skuteczny proces rekrutacji. Z pomocą przychodzi wiedza dotycząca efektywnych metod pozyskiwania pracowników oraz prowadzona przez firmy przemyślana polityka rekrutacyjna.

 

Korzyści z udziału w szkoleniu:

 

  • zapewnienie firmie dostępu do najlepszych z dostępnych kandydatów na pracowników
  • obniżenie kosztów pozyskiwania nowych pracowników do firmy
  • obniżenie rotacji w firmie
  • poprawa wizerunku organizacji

Program:

 

  • identyfikacja potrzeb rekrutacyjnych
  • alternatywy dla rekrutacji
  • profil poszukiwanego kandydata
  • konstrukcja ogłoszenia rekrutacyjnego
  • źródła kandydatów na pracowników
  • narzędzia selekcji kandydatów
  • zatrudnienie i adaptacja pracownika