Praca ze zmianą

Jedyną z niewielu stałych w biznesie są zmiany. Prawidłowość ta dotyczy na równi procesów zarządzania firmą, prowadzenia zespołu czy organizacji pracy własnej. Jednocześnie znaczna większość ludzi nie przepada za zmianami i wiele wysiłku wkłada w zachowanie status quo. Stąd też poszerzanie wiedzy w obszarze umiejętnego zarządzania zmianą oraz poznanie narzędzi wspierających proces zmian może pozytywnie przełożyć się na wiele obszarów związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej.

 

Korzyści z udziału w szkoleniu:

 

  • wzrost elastyczności i efektywności działań firmy
  • obniżenie finansowych i organizacyjnych kosztów zmian
  • wzmocnienie współpracy i zaufania w zespole
  • obniżanie odczuwanego stresu związanego z procesem zmian

Program:

 

  • zmiana w wymiarze organizacyjnym i psychologicznym
  • kluczowe warunki skutecznego wprowadzania zmian
  • zadania i kompetencje lidera zmian
  • przygotowanie zmiany
  • komunikacja zmiany i trudnych decyzji
  • wprowadzanie i monitoring zmiany
  • proces zarządzania zmianą