Praca ze zmianą
Jedyną z niewielu stałych w biznesie są zmiany. Prawidłowość ta dotyczy na równi procesów zarządzania firmą, prowadzenia zespołu czy organizacji pracy własnej. Jednocześnie znaczna większość ludzi nie przepada za zmianami i wiele wysiłku wkłada w zachowanie status quo. Stąd też poszerzanie wiedzy w obszarze umiejętnego zarządzania zmianą oraz poznanie narzędzi wspierających proces zmian może pozytywnie przełożyć się na wiele obszarów związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej.
Korzyści z udziału w szkoleniu:
- wzrost elastyczności i efektywności działań firmy
- obniżenie finansowych i organizacyjnych kosztów zmian
- wzmocnienie współpracy i zaufania w zespole
- obniżanie odczuwanego stresu związanego z procesem zmian
Program:
- zmiana w wymiarze organizacyjnym i psychologicznym
- kluczowe warunki skutecznego wprowadzania zmian
- zadania i kompetencje lidera zmian
- przygotowanie zmiany
- komunikacja zmiany i trudnych decyzji
- wprowadzanie i monitoring zmiany
- proces zarządzania zmianą