Komunikacja w biznesie

Umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny i zrozumiały jest kluczowa dla wszelkich ludzkich aktywności. Efektywna komunikacja jest tym samym jedną z podwalin realizacji działań biznesowych. Z powyższego względu doskonalenie w tym obszarze powinno stanowić priorytet, dla każdego komu zależy na skutecznym funkcjonowaniu w środowisku biznesowym i osiąganiu sukcesów.

 

Korzyści z udziału w szkoleniu:

 

  • rozwój solidnych podwalin pod wszelkie umiejętności społeczne i biznesowe
  • poprawa jakości relacji międzyludzkich
  • wzrost efektywności realizowanych zadań
  • obniżenie liczby popełnianych błędów

Program:

 

  • różne wymiary i znaczenia komunikacji
  • komunikacja jako proces
  • bariery efektywnej komunikacji
  • aktywne słuchanie
  • sztuka umiejętnego operowania słowem
  • przekazywanie informacji w sposób niewerbalny
  • przygotowanie i prowadzenie efektywnych spotkań
  • narzędzia wspierające komunikację w pracy