Komunikacja w biznesie
Umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny i zrozumiały jest kluczowa dla wszelkich ludzkich aktywności. Efektywna komunikacja jest tym samym jedną z podwalin realizacji działań biznesowych. Z powyższego względu doskonalenie w tym obszarze powinno stanowić priorytet, dla każdego komu zależy na skutecznym funkcjonowaniu w środowisku biznesowym i osiąganiu sukcesów.
Korzyści z udziału w szkoleniu:
- rozwój solidnych podwalin pod wszelkie umiejętności społeczne i biznesowe
- poprawa jakości relacji międzyludzkich
- wzrost efektywności realizowanych zadań
- obniżenie liczby popełnianych błędów
Program:
- różne wymiary i znaczenia komunikacji
- komunikacja jako proces
- bariery efektywnej komunikacji
- aktywne słuchanie
- sztuka umiejętnego operowania słowem
- przekazywanie informacji w sposób niewerbalny
- przygotowanie i prowadzenie efektywnych spotkań
- narzędzia wspierające komunikację w pracy