Zarządzanie czasem i zadaniami

Żyjemy coraz szybciej i brak czasu staje się przypadłością doskwierającą coraz większej grupie osób. Czas jest natomiast nierozciągliwy i przeznaczanie większej jego ilości na pewne czynności musi się odbyć kosztem innych, często równie ważnych a może i ważniejszych, niż te najbardziej absorbujące. Poznanie technik ułatwiających rozsądne dystrybuowanie czasu pozwala na lepsze wykonanie większej liczby zadań przy jednocześnie niższych kosztach.

 

Korzyści z udziału w szkoleniu:

 

  • wzrost wydajności pracy własnej i zespołu
  • korzystniejszy bilans między życiem zawodowym a prywatnym
  • obniżenie poziomu odczuwanego stresu
  • wzrost motywacji do pracy

Program:

 

  • analiza czasu poświęcanego na codzienne czynności
  • przeszkody utrudniające efektywną pracę
  • krzywa dziennej wydajności
  • umiejętność definiowania celów
  • znaczenie priorytetów i metody ich wytyczania
  • narzędzia wspierające planowanie
  • spotkania, które nie marnują czasu
  • indywidualnie skonfigurowany program zarządzania czasem i zadaniami